Sunday, May 22, 2011

Kalau Orang Lain Buat Sesi Menternak Lemak, Aku Nak Buat Sesi Bajet-Membajet Boleh?

Assalamualaikum. Hello semua :)


Sem break ni aku tak tahu kenapa nafsu nak makan (nafsu makan tau weh, jangan fikir lain) menurun secara mendadak. Like, seriously!


Dekat kampus, heh, bukan main kau, itu nak makan ini nak makan.
Berangan nak berjoli dekat Secret Recipelah, Manhattan Fish Marketlah, Wendy'slah,
segala bagailah.
Kalau boleh setiap masa nak mengunyah. Nampak plastik pun macam sedap.
Kronik.


Tapi dekat rumah yang makanan banyak, nak pergi menternak lemak mana-mana pun boleh, kenapa mesti jadi begini?
What the hey, man?!!


Jadi entry ini bukan nak cerita pasal makanan.


Nak makan pergi masak kat dapur ekau tuh. Jangan harap makanan nak tersembul keluaq dari blog aku ni.


Actually aku terjumpa satu tutorial pashmina yang besh!


Taraaaaaaaa! XD


KLIK SINI!!!


Jadi aku pun terus teruja untuk mencubanya. 


Lalu berlakulah sesi bajet-membajet ini:


AMARAN: Kalau rasa nak termuntah tak payah tengok ye, yang lemah semangat juga perempuan mengandung tidak digalakkan untuk terus scroll ke bawah


.
.
.
.
.
.
.
.





Ambik kau nyahhh. Macam retarded je bentuk love aku -.-



Lepas tu terus jadi retarded betul-betul. 
Eh taklah. Kecik bebenau mata aku -.-


Nah hadap muka basi tanpa make-up. Muahaha.



Bajet bajettttt :D


Sekali lagi bajettt -.-"



Artistik tak gambar aku ni? Muehehe.


Belakang tu memang tote bag MRSM K**nt** dengan matrix card UiTM K**l* Pi**h
(kenapa aku perlu bintang-bintangkan ni?)
Nampaklah aku ini menghargai tempat-tempat di mana aku belajar bukan? Muehehe ;D


Kita kembali dalam segmen "Mari Membajetkan Diri Anda Bersama Melin Chomot"

Sudah-sudahlah tu.
Sebagai reward korang sanggup tengok gambar-gambar bajet plus perasan aku ni tanpa tutup mata dan muntah-muntah,




Hambek ni!!!




Ambil ni sorang satu. Jangan berebut.
kemain jiwang aku kan. Suka hati akulah.

MELIN CHOMOT LOVES YOU!!!

Thanks singgah belog aku yang entah apa-apa ni. 
Sesungguhnya korang memang orang yang handsome, kacak, cantik, comel, bijak, baik, bla bla bla (semua yang positiflah)

Bye bye. Sesi menternak lemak dan menembamkan pipi pulak!

Chiao ;D

Lots Of Love,
MELIN CHOMOT :)










Orang cool semata-mata je boleh klik LIKE bawah ni tau. Tak percaya cuba try test :)

11 taiko kawasan bagi amaran:

Blog User said... BALAS

ngahahaha, at least jadi gak nak belit pashmina tu.
saya? haremmm -.-''

*pasni datang umah tlg ajar belit yee

Melin said... BALAS

@Rafidah Farhana
Belit je sampai nak tercekik, nescaya akan jadilah! Muehehe.

Rumah kat mana? Ada sesi menternak lemak free tak? ;D

Cik Asma BLuppy said... BALAS

cantik je pkai pashmina 2.
sy pakai mcm serabai je kot...

Fieza Sani said... BALAS

ok pe pkai pashmina tu..
cute je :)

safurara said... BALAS

chomellsss lah this adeks.

Melle Abadi said... BALAS

menangkap gambar secara bundle nampak, keh keh

Melin said... BALAS

@Cik Asma BLuppy
Heheh thanks. You pakai pun okay jelah dear :)

Melin said... BALAS

@Ija AppLe :)
Thankies :)

toto said... BALAS

::
wa'alaikumsalam ..
wow :O
cool ;)

Melin said... BALAS

@rara pinkmafia
Heh, takdelah. Chomot je :)

anamizu said... BALAS

alolo comeynye die..hihi