Thursday, May 26, 2011

IniMelinChomot. Muehehe ;D



Sebab ada orang request entry ini, kalau takde aku tak update.


Poyolah kau! 


Tak nak ngomong banyak, let the pictures tell the sory yaww!


Cekidaud! (check it out versi anak-anak muda sekarang)


PS: Kalau tak nampak, boleh tekan dekat gambar untuk enlarge yeh.
Kalau tak nak pun takpe, mak tak paksa. Uhuk uhuk.


PS #2: Ini cerita basi sebenarnya. Rujuk saja pada tweet di bawah.



Kau tengok cobaan berani mati minah ni


Ehh dia replylah! Terkesimalah jugak 86 saat.

Excited sebenarnya tapi bajet-bajet cool gituuu


Nak jugak excited mamat ni. Takdo sobabnye eh nak excited eden tweet ni haa.


Cobaan meneruskan perbualan atau lebih tepat lagi peng"tweet"an


Ohhh. Walaupun tak tahu kat mana. Daa.


Dia nak tanya jugakkkk


Ohh sama negeri. Thanks Anwar Hadi sebab tambah general knowledge aku secara tidak langsung.


Lepas tweet ni terus dah tak berbalas =="

Itu je motif entry kali ini. Saje nak kecoh-kecoh yang aku berbalas tweet dengan ANWAR HADI.

Kenal siapa kan? Alahhh Anwar Hadi tulah.


Senang cerita mamat ni Vloggerlah, YouTuber (adakah perkataan ini wujud sebegini rupa? Kita hentam sajalah Labu). Video beliau semua best-best dan bagi pengajaran dekat kita semua.

Dalam banyak-banyak video mamat ni, ni favourite aku kot:


And lagi satu yang aku suka pasal mamat ni adalah sikap HUMBLE dan TAK SOMBONG beliau tu.
Aku tweet entah apa-apa pun dia reply. (walaupun tergantung sekerat jalanlah)
Soalan aku dekat Formspring pun beliau jawab.

Tak macam orang-orang famous lain, sombong bukan main.
Ada yang tak famous mana pun, suam-suam kuku je. Itu pun mau kerek ke derr?
Huhu. Siapa makan cili, sendiri rasa pedaslah kan.
Siapa makan ayam BBQ, meh aku nak sikit. Kempunan ni weh -.-"


Setakat ni jelah. Cerita panjang pun buat sakit jari aku je taip. 
Korang bukan nak komen pun entry dekat belog chomot aku ni. Sobsobsobs.

Nota kaki: Ada orang Iceland, Poland, US, Japan tersesat dekat blog aku ni.
Wonder jugak aku apa keywords yang diorang cari sampai membawa ke belog ini. Muehehe.

Lastly, jangan lepaskan peluang menyaksikan Angry Birds di Malaysia dan juga boleh menang kereta Mazda !!!

Toodles! Love you all ;)


Orang cool semata-mata je boleh klik LIKE bawah ni tau. Tak percaya cuba try test :)

16 taiko kawasan bagi amaran:

Blog User said... BALAS

Melin! Awak sangat chomot buat macam tu okey???
Hahaha!

nanad said... BALAS

wahh~tetiba eksaited jugak..huhu

haney said... BALAS

wehuuu~
untung lah dpt tweet2 ngn anwarhadi :)

Melin said... BALAS

@Rafidah Farhana
Awak ni, cakap jelah saya ni chomel berkelakuan sebegini. Hehe. Peace!

Melin said... BALAS

@nanad
HAHA. Nak excited jugak dia naaa ;D

Melin said... BALAS

@hanizatul.amira.amran
Muehehe. Tamo jealous tau? Hehe

arip zuhdi ben said... BALAS

hahaha..laki mane nk layan makwe org sengal..ayat kaw nk gatal abis..sah2 die malas nk layan..

Scha Nazri said... BALAS

perhhh. jeles ai okayy. dia frust kot melin dah ade boy. hehe.

eh, syaz folow taw. 780!

tiefazatie said... BALAS

haha..die kecewa melin dh ada bf..haha

Mysara Prfect said... BALAS

OMG! OMG!
(tetiba excited lbh2 lak, mcm kte yg brtweet ngn dia.. huhuuu..)
asl ckp psl bf? tgk, da tergntung!
huhuu...
tp, overall sgt bez la...
jelez lak..
nnti klu korg chat lg, jgn lupe selit2 nama MAISARA tau... muahahahaha!

Melin said... BALAS

@arip zuhdi ben
Mana ada aku gatal dengan dia laaa =.=

Melin said... BALAS

@syAzAnA
Takde maknennye dia nak jealous. Hehe. Thanks syaz :)

Melin said... BALAS

@tiefazatie
Muahaha lawak je. Tak mungkin sama sekali :)

Melin said... BALAS

@Mysara Prfect
Mai! hehe. Dah takde point nak cakap ape dah. Huhu.
Baiklahhh, kalau dia nak tweet dengan Melin lagilah. Hehe.

Adeq Aien said... BALAS

i loike him..
and its funny bila dia xreply yg last tuh..
hahaha

izni nor ali said... BALAS

die sentap melin dah ade bf!!! :p