Saturday, March 19, 2011

EDISI SEMUA BENDA AKU NAK CERITA !


3 hari tak update belog rasa macam 3 tahun !
Chitt , gedik lah kau si buncit ! 
<-------------------- Katuk kepala hang baru tau naa !


Berdasarkan tajuk di atas , meh sini meh aku nak cerita !
* Kenapa perlu guna tanda seru di semua penghujung ayat ? berfikir sejenak -___- *

Cerita Numbero Uno atau bahasa Peghancisnye Nombor Satu #1 !

GROUP " KAMI BLOGGER UiTM NEGERI SEMBILAN " TELAH BERJAYA DICIPTA !!!

Yeayy ! Lompat-lompat tak jejak tanah !




Nampak tak ? Kalau nak lebih clear , klik kat gambar .
Kalau tak clear jugak , 3 kali Jumaat habis lah korangg . Haha :D

Sebenarnya , semalam aku bosan-bosan tak tahu nak buat apa .
Tiba-tiba macam dapat idea .



Lebih kurang macam ni lah aku dapat idea .
Tapi kau orang abaikan je lah KEPALA BOTAK LICIN BERKILAT serta ROKOK tuh .
Imagine aku yang lebih chomel chomot di atas sane ye . Haha .

Idea aku macam ni lah lebih kurang 
Why not kalau buat satu group untuk blogger-blogger yang ada kat kampus aku ni eh ? Sebab masing-masing sekarang aku tengok berebut-berebut nak ada blog .

Kata aku kepada diri sendiri . Namun aku bukan orang gila ye kerana bercakap sorang-sorang 
Juga berebut-berebut yang aku mention di atas tidaklah sama seperti situasi rebut-merebut kupon selepas sesuatu aktiviti tamat di kampus aku tersayang ni ye .

* Kalau faham bagus , kalau tak faham diam ! 

And mana-mana warga UiTM Negeri Sembilan yang nak join jugak group ni ,
dan secara kebetulannya terbaca the belog chomot aku ni ,
silalah pergi ke SINI lantas request nak join ye ! :)
Memandangkan ini adalah sebuah CLOSED GROUP 
Aku add korang punye , tapi make sure lah korang ade belog .
Ataupun komen je kat entry ini ye kanak-kanak .

* Suka hati aku je panggil kanak-kanak . Haha . Ada aku kisah ? :DD

Semoga dengan wujudnya group ini akan :
- merapatkan silaturrahim antara blogger sekampus
- boleh share info berkenaan dunia blogging
- kelebihan seterusnya korang tambah sendiri ! Haha .

Cerita Nombor Dua #2

BOLEH STOP TAK BENDA ALAH NI ! AKU TENSION SAMPAI NAK TERMUNTAH-MUNTAH DAH NI !

Adakah anda mengalami situasi yang sama seperti saya ?




Aku pun macam " OMG ! Boleh tak kau stop do ! Like I care pulak lah kan benda tu ! "
Grr . Marah ni marah ni .

Kalau satu je takpe , ni berdentum-dentum IM Chat FB aku dengan benda alah ni .
Grrr . Ganggu konsentrasi aku nak belajar je do .
* Err . Padahal ... *
Perlu ke benda ni muncul secara tak diundang ?
Tensi aku tensi . Semalam 18/3/2011 penuh dengan benda ni je wehh .
Bengang je . Nak appear offline aku tengah chat dengan ehem ehem lah pulak .
So redha je lah . Nak buat camne kan .
Hari ni macam dah berkurang je benda ni . Or dah takde terus ?
Terimas Mark Zuckerberg . You rock !
* tiba-tiba je kann *
Kini semua orang boleh ber-facebooking dengan penuh selesa dan tenteram .

Cerita #3

AKU TAK SOMBONG LAHH . AKU PEMALU JE . ERR .


Lately ni aku macam dapat banyak aduan je 
* chehh , tak menahan , "aduan" tu *
Bahawasanya aku dituduh SOMBONG .
Err . Mane ade lah weyy .
Aku hanya insan biasa yang serba kekurangan .
Untuk apalah nak menyombong kan .
Well , maybe aku tak perasan korang , nak rushing pergi class ke ,
sorry lah kalau tak tegur @ kalau ada yang tegur aku tak pandang
Tak dengar lah wey . Almaklumlah dah tua berusia kan .
Lain kali jerit " MELINNNNNNNNNNNNNNNNN !!!! "
menggunakan suara soprano dengan volume maksimum nescaya aku akan pandang ye . Haha
And aku ni pemalu tau .
Sila tegur aku dulu , I'm bad at first move .
Kalau dah tegur aku buat muka tak tahu , lempang je aku .
Err . Ini bukan jaminan untuk sewenang-wenangnye melempang aku tau ?

Chek rasa setakat ni je lah naa .
Peghot pon dah lapaq , chek nak buat maggi sat .

* Orang utara sila jangan marah aku akan kesalahan tatabahasa ye ? Hee *

Nah , ambik ni . Err dengar ni .
Lagu paling annoyying abad ini . Bak kata seorang member aku .
Tapi bagi aku biasa je . Korang dengar lah sendiri .

Mempersembahkan :










Bye bye lah :D

Orang cool semata-mata je boleh klik LIKE bawah ni tau. Tak percaya cuba try test :)

1 taiko kawasan bagi amaran:

aznilussy said... BALAS

huhu..x dapat join group tu *___*