Tuesday, March 15, 2011

Update Laju - Laju ;D


Assalamualaikum .
Mari update secara pukal dan laju-laju !

1 . Hari ini hari Selasa .
15 Mac 2011 .
OK . Yang ni anak jiran aku yang baru lahir pun tahu .

2 . Bangun lewat akibat 3 hari takde class , pukul 7.15 a.m baru sedar .
Damn it .
Kelam kabut pergi toilet .
Sekali air paip tu macam nak tak nak je keluar .
Ape ke heyy sikit bebenau je air ni ?
Dengan macam nak dapat instinct dah bahawa air itu akan stop mengalir , cepat-cepat aku mandi laju-laju mengalahkan kereta lumba Formula 1 .
Tapi still wangi harum semerbak kau tau ?
Dan bila aku dah hampir settle bersiram , air tu stop mengalir .
Pastu ada balik sikit , stop balik , ada balik .
Main cak cak pulak ekau ngan den yo .
Pastu keluar air kotor coklat-coklat ewww gelimat gelimat .
Cepat-cepat aku keluar , padan muka kau paip air yang gedik !

3 . Menghadapi test listening BEL .
Jawab ok tapi jadi tak ok sebab ada kejadian yang biarlah hanya aku , ALLAH , Lia , Mimi dan Azri yang tahu .
Maaf tak diceritakan di sini untuk menutup keaiban "orang' itu .

4 . Buat kerja gila merangkap kerja jahat bersama tiga lagi budak sengal .
Tak nak bagitahu korang jugak .
Wek wek wekk .
Sem dua ni banyak ajar aku jadi budak jahat lah .
Isyy , cepat salahkan sem dua ni wehh .
Err .

5 . Menghadapi test lagi yakni test Calculus yang __________ .
Err , macam haram .
Isilah tempat kosong tu sendiri ye bagi yang senasib denganku .
Yang tak tahu apa-apa buat-buat tahu lah ye .
Time tengok soalan rasa nak gelak-gelak 
" Haha . Padan muka aku . Soalan macam ni pun tak boleh jawab .
Tak study lagi . Online lagi . Online lagi . FB lagi , Blog lagi . "
Hah . Ambik kau blogspot.com pun kena tempias sekali .
Sorrylah belog kesayangan ye .

6 . FB tak jadi tutup pun  .
Haha . Gelak lagi .
Propaganda lagi . Kena tipu lagi aku .
Mangkuk tingkat punya Mark Zuckerberg , main prank-prank pulak yeh .

7 . Dapat BE lagi !
Woot woot .
Thanks Nuffnang , bila nak masuk meminang ?
Haha . Ok lawak tak jadi . Pergi terjun tingkap la wehh .


Klik kat gambar kalau rasa-rasa muka aku ni muka penipu besar . Dah klik , percaya sekarang ?

Haha . Itu saje .
Tahniah sebab sudi baca entry ntah apa-apa yang ditaip oleh budak yang suka membuang masa walhal esok ada test Biology dan CTU .
Lempang aku pakai M-16 weh .
Pemalas tak hengat .

Kali ni hamba bertekad untuk update entry setiap hari 
* chehh . kalau bertekad tak nak tidur sebab belajar segigih mungkin takpe jugak . sejuk perut mak aku mengandungkan aku .
Ini kerana ...
Err adelah sebab peribadi
Macamlah ada orang kisah the belog chomot aku yang chomot lagi entah apa-apa berkisarkan kisah hidup aku yang entah apa-apa gak ni ?
Huu .

OKlah bye bye .
Bau kuey tiow goreng ni macam menggamit-gamit nostrils aku .
Nak makan lepas tu nak study .
Itupun kalau dapat tahan godaan lappy dengan broadband nih .
Isy isy isyy .
Kalau baik doakan aku jadi makin rajin dan berjaya jawab test dengan jaya dan bergaya mutu keunggulan esok tau . Tau tau ?
Hee . Aminnnn .

Bye !

* laparrrrrrrrrrrrrrr . out makan *


Ingat aku dalam doamu .
Ewwwww . Menggedik gedik dengan muka gedik .
Gelimat gelimat .

OK ni betul-betul .

Chowww .
Lu fikir lah sendiri .
Assalamualaikum :)



Orang cool semata-mata je boleh klik LIKE bawah ni tau. Tak percaya cuba try test :)

0 taiko kawasan bagi amaran: