Thursday, April 07, 2011

Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Com!!! Hee :D

Toink toink!


Boom boom kebaboom!


Bang bang boom!


Anda bersama saya dalam segmen...


Err.


Tak payah nak berangan sangatlah. =,=


Tujuan entry ini adalah :

sejak bila pulak aku kena bagi tujuan sesuatu entry ni wehh? =,=""



Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Com!!!


Hehe. Gempak tak gempak tak.
Actually, this is a small giveaway from http://www.eyriqazz.com :)
Nak sibuk jugak bolehlah klik dekat banner bawah ni:

Hurmmm

Kejap eh.


Mana ni.


OK, sila klik untuk ke alam fantasi yeh. :)



Syarat-syarat nak join GA (baca: GiveAway) demikian adalah:

[Saya dah LIKE! Saya dah LIKE! LIKElah juga ye ;)]

2) Buat Satu entry bertajuk "Saya Mahu RMxx dari Eyriqazz.Com" beserta gambar header Eyriqazz.Com + ajak pembaca blog anda untuk "Like" kan 2 entry itu. 
[Dah kecoh-kecoh kat atas tu, kalau tak nampak silalah ajak mak anda ke kedai cermin mata berdekatan rumah anda :)]

3) Linkkan permalink entry ini di entry anda.
[On the way on the way. *sambil ikat tali kasut]

4) Tinggalkan permalink entry anda di komen entry ini.
[Baiklah. *muka patuh]

5) Tarikh tutup adalah pada 15 April 2011 .
[Lambat lagi. Baru 7 hari bulan. Huhu]

Pemenang akan ditentukan menerusi cabutan bertuah dari random.org  Hadiahnya adalah : at least 5 pemenang dengan RMXX setiap pemenang ( total hadiah bernilai at least RM50bergantung kepada rezeki berblogging eyriqazz bulan ini dan juga hadiah yang bakal eyriqazz menangi dari Awesome Winners itu )

SAYA COPY SEBAB SAYA MALAS NAK TAIP. HAHA. TAKPE KAN?

PS: Jom join ramai-ramai GA ni. :)





Orang cool semata-mata je boleh klik LIKE bawah ni tau. Tak percaya cuba try test :)

0 taiko kawasan bagi amaran: