Monday, February 28, 2011

Sakit Rumah :'((


Assalamualaikum w.b.t

Tak nak cakap banyak
Nak tahu lebih lanjut scroll je ke bawahh














si Adik paling kecik yang tengah tekun buat Matematik
dipantau oleh kakak sulung yang menjanjikan :sesuatu" kalau jawapan betul
dan "sesuatu" kalau jawapan salah :D



si anak nombor dua yang sering disalah anggap sebagai anak sulung berdasarkan saiz badan
tahulah aku ni comel . err .
" Mana satu sulung , mana nombor dua ni ? "
" Ohh ye keeeeeeee ! "
Situasi sering terjadi .
Hello . Aku sulung oke . Aku dah 19 pun .
Apa tak nampak macam kakak kakak mithali ke aku nih =,=""



Puan Mak yang banyak berjasa , masak sedap , kelakar ,
penyayang ( walaupun agak garang ) , dan lain - lain
Along rinduuuuuuuuuu !
Nak kuey tiow mak goreng !
Kuey tiow kat sini macam hampehhh ! =.=



Encik Abah . Sorry Abah tak banyak gambar Abah .
Seorang yang tak selalu ada depan kamera .
Banyak berjasa , banyak berkorban , demi anak2 dan family .
Sobsobsobs .
Rinduuuu jugak !


Sama tak muka kitorang ?
Apa ? Aku lagi comel ?
Mekasih mekasihh :DD



First Lady .
Masuk dengan gembira , keluar dengan bengang sebab pekerja kat situ kurang ajar nak mati .
Kau salah orang lah kan nak kurang ajar dengan aku .
Oke . Emo sekejap .




Chocotop .
Kat Kuala Pilah takde Chocotop .
Sila emphasize di situ yeh . :D




Keterujaan budak 19 tahun masuk arked game melebihi keterujaan budak 10 tahun
Sampai mintak nak ambik gambar depan benda alah ni .
Perhatikan muka over excited di atas =,=




Budak 10 tahun yang kalah . Haha :D




VS budak 19 tahun yang ni haa .
Kalau kalah dengan opponent tu memang buat malu kaum je lah kan
Wuwuwu . Bunuh diri je lah jawabnye T___T






Makkk ! Waaaaaaa !
Tak nak cakap banyak lagi .
Cover2 air mata bagi tak obvious sangat . Huhu 


Agak agak korang
Entry ni berkisar pasal apa ?
Aku ni sakit rumah yehh ?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !
Meraung lagi kuat2 .
Adios amigos .
Chiao cincau .






Orang cool semata-mata je boleh klik LIKE bawah ni tau. Tak percaya cuba try test :)

0 taiko kawasan bagi amaran: