Wednesday, February 02, 2011

mid sem break yang bohsan =.=

Assalamualaikum semuaaa :)
< gaya kanak - kanak baru nak kenal duniaa >
apa khabar ? korang sehad takk ?
kalau tak sehad cepat2 gi makan ubat ye !
oke . stopp . apa pasat lu pelasan lu pengacala lancangan kanak2 maa ?
PS : slang sempena Chinese New Year yang bakal tibe . :)
so , HAPPY CHINESE NEW YEARRR kepada warga Malaysia yang menyambutnya !
Saya mau ang pow maa ! Saya tarak kahwin lagi maa !
keh keh keh :D

okayy . entry kali ni berkisar tentang kebosanan .
anda tahu BOSAN ?
yupp . Budak Chomot tengah BOSAN di rumah kini sekarangg .
duduk rumah pun bosan ?
kau jangan mengada - ngada wehh .
kang dah balik Pilah mengadu penat laa , homesick laa .
ketuk kepale aku sikit wehh . huhu .

I don't know why .
nothing to do dekat rumah ni .
celik celik bijik mate , makan , on9 , tgok tv , sidai kain , angkat kain , blablabla
dan yang sewaktu dengannye .
dan broadband yang merangkak bagaikan siput vavi di daerah aku ni
grrr . kat kampus laaaaaagi laju do .
sobsobsobs .
Celcom , sila tingkatkan mutu perkhidmatan anda di area Bukit Beruntung ni ehh ?
tak beruntung pon duduk sini . huu . =.=
walaupun assignment tinggi menimbun
gedik . pemalas . chomot .
mengada - ngada tak nak buat .
last minute nanti baru laa terkial - kial nak buat .
huhh .
NOTE : perkataan2 di atas merujuk kepada diri sendiri .
silaa jangan terase ye . hee . :D

dan dengar cerita Kuala Pilah banjir ?
err . betul ke ?
or aku kena tipuu ? =.=
tapi best gak kan kalau banjir
kuliah batal
so boleh duduk rumah lame2 lagi . 
HAHAHA < gelak kejam >
ciss . mengada - ngada lagii . =.=

by the wayy ,
semalam first time aku pakai tudung syria yang instant main sarung tu je wehh !!
bangga seketikaa .
errr . kalau tak dapat bayangkan ape yang aku merepek ni
sila scroll dan lihat gambar2 chomot di bawah ...



aku pandai buat mulut itikk !
kau hade ? haha :D


apa pandang - pandang ?
tak puas hati ?
gaduh jom ! :DD


pose gedik memang lah wajibbal ghunnah setiap kali pegang camera .
penyapu lidi di sebelah membuktikan kerajenan hamba :DD



apa pasat aku nampak macam bini orangg ?
to be exact mak kepada 7 orang anak ? waaaaaaaaaa !


konon paling handsome kat planet Marikh laa kan pose camni ?

muka tanpa make-up . jerawat bersepah . =.=


haha . sebona'eh tudung ni my Mum punye .
curi kejap , ehh cam best pulak pakai
pegi jumpa member
and bila balik
tettt , kantoi  !!
Puan Mak berkata : " Ambik je laa tudung tu ! " . yeayy !
lompat lompat gegar rumahh :D


okay laa . 
cukup sudah merepek sampai sini .



nah ambik sorang sekeping .
jangan rebut rebut .
mak cik belanja :D

BYE BYEEEEEEEEEE !!! :DD




Orang cool semata-mata je boleh klik LIKE bawah ni tau. Tak percaya cuba try test :)

2 taiko kawasan bagi amaran:

Anonymous said... BALAS

hehe.. suke cadburry jugak !

Melin said... BALAS

@sukehatiaku
suke ? amek laa sekeping . huhu