Tuesday, February 08, 2011

penat penat kerja menimbun pun nak update belog chomot jugakk !

Assalamualaikum . Good day you'alls ! :D

aku masih di sini .
hidup lagi . still menghirup udara di muka bumi yang fana ni .
chehh . ayat tak nak kalah je .
dah "lama" ( laa sangat ) tak exercise jari menaip kat NEW POST ni .
selalu online jenguk2 belog , terjah2 belog orang je .
tapi tak tergerak nak update entry . =,=

status : sudah berada di kampus setelah seminggu 
bercuti-yang-tak-puas-lagi-walaupun-dah-seminggu-rasa-macam-nak-cuti-setahun !
damn it ! pemalas gilaa kau Melin . =.=

dan kepulangan ke Kuala Pilah terchenta ini
disambut dengan assignment yang menimbun , test yang tak hengat dunia
diikuti sukatan pelajaran yang makin mengelirukan .
aku letih . penat . pening . cam nak give up je .
BUT I CAN'T . I MUST BE STRONG .
okayy . dah berapa kali psycho diri sendiri kann .

dalam kepenatan ni jugakk
nak mengadu kat korang
esok ada test Biology . 
esok ada hafazan & tilawah CTU .
tuto , lab , assignment , lab report jangan sebut laa .
Jumaat test Physics .
aigooo .
< erkk . bila pulak aku pandai guna aigoo ni ? HAHA >
pengaruh budak2 gila Korea . citt .
kalau sudi doa-doakan laa aku ehh .
doakan aku boleh cope dengan semua ni .
doakan aku lulus cemerlang .
doakan kemalasan aku kurang . huhu .
and I promise I'll do the best .

okaylaa . penat . dah nak Maghrib .
tak mandi agy ni . kuikui .
nak tidur kejap boleh takk ?
wuwuwu T____T
makk ! Along penattt !




muka konon focus time lecture Biology .
tapi still tak paham . kena revise balik ni . wuwuwuw . nanges lagi T___T

dahh . bye bye .












Orang cool semata-mata je boleh klik LIKE bawah ni tau. Tak percaya cuba try test :)

6 taiko kawasan bagi amaran:

Noor FazLiena said... BALAS

gud lark budak comot..:)

Melin said... BALAS

@Tulip Putih
thanks budak tulip ! hehe :D

Anonymous said... BALAS

wat yg terbaik!!!=)

[ apexogamy ] said... BALAS

aigoo..same lha lebih kurang.. isk2.. chaiyok ya unni..haha, sental je..

Melin said... BALAS

@miaa spungen
thanks miaa :)

Melin said... BALAS

@[ apexogamy ]
haha . tu laa pasal . all right .
thanks btw :)